Kontakta oss

Här hittar du kontaktuppgifter till vår kundservice, öppettider, information om akut felanmälan samt adresser till våra kontor.

Kundservice

Vi på kundservice svarar gärna på dina frågor om anslutning, fakturor, avgifter, förbrukning, hämtningsdagar, flyttning, bredbandsutbyggnad med mera.

Telefonnummer: 011-15 15 50 (knappval)

Telefontid helgfria vardagar
Måndag till torsdag 08.00–16.00, lunchstängt 12.00–13.00
Fredag 10.00–16.00, lunchstängt 12.00–13.00
Vi tar emot akut felanmälan dygnet runt, även helger.

E-post: kundservice@nodra.se

Skicka ett meddelande till kundservice







Nodra AB

Telefonnummer: 011-15 15 50
Fax: 011-15 36 98

Postadress: Box 85, 601 02 Norrköping

Besöksadress: Lindövägen 5B, våning 2.
Vår reception på Lindövägen har öppet måndag till fredag 08.00–16.00, lunchstängt 11.45–12.45.

Slottshagens reningsverk

Besöksadress: Kommendantvägen, Norrköping

Borgs vattenverk

Besöksadress: Vattenverksvägen 32, Norrköping

Akut felanmälan

Vid akut vattenläcka, akut avloppsläcka eller akut slamtömning, kontakta akut felanmälan.

Telefonnummer: 011-15 15 50 (knappval). Vi svarar dygnet runt.

Kontakta en rörentreprenör om det är fel på ledningarna i ditt hus eller på din tomt.

Är du befintlig fiberkund och vill felanmäla ett avbrott eller annat fel med din tv-, internet- eller telefonanslutning, vänligen kontakta din tjänsteleverantör. Din tjänsteleverantör är det bolag som du betalar fakturan till för dina tv-, internet- eller telefontjänster.

Försäkringsärenden vid källaröversvämningar

Telefonnummer till handläggare: 011-15 15 18

Dela sidan: