Vi undersöker vad våra kunder tycker om flerfackstunnorna

Publicerad 13 november 2018 kl 11:04

För två år sedan bytte vi till ett nytt system för sophämtning hos en stor del av villahushållen i Norrköping. Med start denna vecka kommer vi att genomföra en kundundersökning för att se hur våra kunder upplever det nya systemet.

Ett undersökningsföretag, SKOP-analys AB, kommer att ringa ett antal slumpvis valda villakunder (inte fritidshus) och be dem svara på frågor. Vi kommer även att skicka ut undersökningar via epost i de fall som vi har en epostadress till dig som kund i vårt kundsystem. Att svara på våra frågor via telefon eller via webben är givetvis helt frivilligt.

Om du inte blir uppringd eller får någon undersökning via din epost, går det förstås bra att tycka till i alla fall. Skicka i så fall dina synpunkter via epost till vår kundservice: kundservice@nodra.se

Det går också bra att ringa till oss eller fylla i vårt kontaktformulär: Kontakta oss

Behandling av personuppgifter i samband med kundundersökningen

Undersökningsföretaget Skop-analys har skrivit på ett så kallat personuppgiftsbiträdesavtal där de behandlar våra kunders personuppgifter i enlighet med den lagstiftning som finns idag. Vid slutfört uppdrag är Skop-analys skyldiga att radera alla dessa uppgifter.

De personuppgifter som de har tillgång till är för- och efternamn, adress, telefonnummer, eventuell registrerad e-postadress samt vilket avfallsabonnemang som kunden har idag. Inga andra uppgifter kommer att lämnas ut.

Till nyhetslistan

Dela nyheten: