Webbplatsen, sociala medier och personuppgifter

Vår webbplats är vår viktigaste informationskanal. Här strävar vi ständigt efter att utveckla innehållet och våra digitala tjänster för att du ska kunna få en så enkel vardag som möjligt.

Det är viktigt för oss att du hittar den information du söker efter, får viktiga uppdateringar om eventuella störningar i våra tjänster samt att du känner dig trygg i att dina kontaktuppgifter är säkra när du använder våra digitala kanaler.

Behandling av personuppgifter

Personuppgifter är all information som kan vara direkt eller indirekt knutet till dig som person. Här kan du läsa om hur vi behandlar dina uppgifter i enlighet med GDPR samt vilka rättigheter du har att bland annat se, ändra eller ta bort dina personuppgifter hos oss.

Behandling av personuppgifter 

Tillgänglighetsredogörelse

Vi vill att så många som möjligt ska kunna använda vår webbplats. I vår tillgänglighetsredogörelse beskriver vi hur vi på Nodra arbetar för att uppfylla lagen om tillgänglighet till digital offentlig service och hur du kan rapportera brister så att vi kan åtgärda dem.

Tillgänglighetsredogörelse

Vår policy i sociala kanaler

Vi kommunicerar gärna med våra kunder, Norrköpingsbor och andra intresserade via våra sociala kanaler. I vår policy för sociala kanaler anger vi hur ofta vi förväntas svara, vilka frågor som vi hänvisar till andra kanaler samt vilka typer av inlägg som inte hör hemma i våra kanaler.

Policy för sociala kanaler

Så hanterar vi kakor på webbplatsen

En kaka är en liten textfil som webbplatsen du besöker begär att spara på din dator. På nodra.se använder vi kakor för att samla in statistik över besök på webbplatsen, för att på så sätt kunna förbättra vår webbplats och våra tjänster.

Kakor på webbplatsen

 

Dela sidan: